donderdag 18 oktober 2012

Gewoon even...de .... #UEFA

Bij ons gebeurd altijd veel en van alles...  en vanaf vandaag strijken er allerlei jonge dames' neer met hun begeleiding... vanuit diverse landen....  en dat zijn voetbalteams die hier komen 'praktiseren'................. op weg naar het kampioenschap binnen 2013 ...........




Nu hebben wij vaak schaats teams en voetbalteams die bij ons verblijven.... en omdat ik geen sport-goeroe ben zal ik mij meer met sporten bezig gaan houden.... ik weet inmiddels wie Marianne Timmer is... en met wie zij getrouwd is... en nu zult u denken.... is dat belangrijk...


Dat is belangrijk.... en van daaruit dat ik mij ook geïnformeerd heb aangaande Maria van Kortenhoef.... die met haar selectie ook bij ons verblijft.... gewoon om te weten wie er voor onze buffetten langslopen en om een 'praatje' te maken.... 

Zo'n kleine 140 jonge dames (met begeleiding) schuiven de aankomende week aan, aan bij het ontbijt... de live lunch en het live diner.... en dat is mooi om mee te maken...dames uit de Oekraïne, Montenegro,  Kazachstan en Nederland vertoeven binnen onze accommodatie.... 

Hotel Wolvega-Heerenveen is en blijkt een 'prior' te zijn binnen de sporters wereld....en dat is mooi... alleen nu nog de koks in toom houden.... gewoon lekker koken en al het andere is voor  ' voor boven de achttien'... ;-) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten