dinsdag 25 september 2012

Studies.... onderzoeken... hoe vermakelijk..

Alles....maar dan ook alles moet tegenwoordig onderzocht worden..... want we willen allemaal antwoordt hebben op de meest idiote vraagstellingen, vooral als het op kinderen aankomt...
Waarom is mij kind zo druk, is mijn kind lusteloos, is mijn kind zo dik.... en ga maar door...


Nu blijkt volgens Amanda Bruce.... die een 'studie' heeft begeleid binnen twee universiteiten binnen Amerika... dat kinderen tussen de tien en veertien hersenactiviteit geven bij het zien van logo's van fastfoodketens. Deze hersenactiviteit vindt plaats binnen het gebied... waar beloning en eetlust met elkaar in verbinding staan. Bij het zien van het logo.... van Mc Donalds is er meer activiteit dan bij het zien van het logo van BMW... zie hier de bron..... 'De breinen van kinderen zijn ingeprent met voedingslogo's, waardoor ze zeer vatbaar zijn om slechte beslissingen te nemen over wat ze eten', zegt studieleider Amanda Bruce......(Misset) ...

Alleen Amanda had verder moeten kijken dan haar neus lang is.....  het is namelijk zo dat een vrouwenborst... zich gaat vervormen als een broodje met sesam.... mocht deze vrouw zelf vaak gebruik maken van 'fastfood'....  stel dat deze vrouw dan gaat samenwonen met een man die ook houdt van fastfood...... en stel er komen kinderen..... dan is het leed niet te overzien..... de baby, zuigeling wordt vanaf het begin geïndoctrineerd met het logo en de smaak... en dat is Amanda vergeten te onderzoeken... hoe komen deze logo's in die kinderbreinen... Baby's herkennen ouders, grootouders... en waarschijnlijk ook die grote verlichte M... en natuurlijk de clown....en als papa de peuter dan ook nog gaat belonen... 'als deze zijn auto heeft gewassen' met een fastfoodmaaltijd.... dan is het kringetje rond.... zulke kinderen worden waarschijnlijk gestraft met normale gezonde voeding.....




Het kind met zulke verhoogde hersenactiviteit bij het zien van fastfoodlogo's.... is verwekt door ouders.... die dit zelf tot stand hebben gebracht..herkenning..opa... oma..en...gemaksvoeding... vaak te lui en of te druk met zichzelf om te kunnen koken..... maar gelukkig maar......


Want anders zouden er ook geen programma's kunnen bestaan als Obese.... waarvan ik altijd geniet met een broodje hamburger...maar dan wel een echte met gebakken uien en zoet-zuur..
Weer zo'n onderzoek....studie.... die onze wereld doet schudden.... door zwaarlijvigheid....
Ik ben geen McDonald's  fan.... ik vind het helemaal niets, maar ik heb wel respect voor hun marketing, want daar is heel goed over nagedacht.....Papa's en Mama's...... u programmeert de hersenen van uw kind....!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten