We blijven maar doorgaan.... over het hoe en waarom binnen het fenomeen de horeca.... Norbert Koreman start een onderzoek naar 'hetgeen' er omgaat in de hoofden van de gasten en Richard Kok wil weten hoe de horeca er uitziet binnen 2030.....
Maar weet u.... wij kunnen niet kijken in de hoofden van de gasten.... en al helemaal niet de toekomst voorspellen.... dus hetgeen wij willen weten.... blijft gissen.... want neem van mij aan... niemand en zo ook de gasten... zullen geen eerlijk antwoordt geven...
De beste koks zijn de 'moeders' en of vaders die ooit voor ons kookten toen wij... u en ik nog niet de status van adult hadden bereikt...deze smaken staan gegrift in ons geheugen.... verder zijn wij als mensen eender....
We moeten allemaal plassen... poepen en eten...... echter onze karakters verschillen en de één verdient wat meer als de ander.. daarom is het maar goed dat er een diversiteit is binnen de horeca. U kunt kiezen voor goedkoop, iets duurder of duur.... Goedkoop wordt vaak niet genoemd... maar duur wel... gaan mensen duur uit eten, dan wordt dit geëtaleerd..... je hebt gegeten binnen Oud Suis en of Zwolle....maar waarom.... u wilde het 'eetbare zand' uitproberen... of.... u wilde het kunnen zeggen, ik heb gegeten bij... terwijl u thuis het meest genoot van 'moeders gehaktbal met sla en gekookte aardappels.....
Ik denk dat de horeca binnen de toekomst... de mens moet ontstressen door gewoon, gewoon te zijn.... eerlijk, snel en vooral vrolijk.... schone toiletten... een snelle en spontane bediening... snel internet... en een doordachte kwaliteit-prijs verhouding...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten