woensdag 10 augustus 2011

Toch maar naar Duitsland op vakantie........

Toch maar naar Duitsland op vakantie, want helaas was de reservering definitief..... Maar eigenlijk durf ik niet te gaan zonder bescherming, vandaar dat ik enkele artikelen heb aangeschaft zonder dat Jolanda daar vanaf weet. Verder heb ik er voor gezorgd dat ons eten, ook daadwerkelijk uit Holland komt, als we daar vertoeven....gewoon bestellen via de site Hollandshop24.......................


Mijn maatregelenpakket voor een veilige vakantie binnen Duitsland bestaan uit enkel preventieve materialen, zo heb ik gekozen voor vermakelijke 'mondkapjes' voor het hele gezin, mochten wij in gesprek raken met een Duitser.....



Mocht ik een Duitser de hand schudden, dan heb ik latex handschoenen aan, want je weet maar nooit, daar in Duitsland..............



En mochten wij uit eten gaan, dan hebben we beschermende kleding aan en laat ik de bediening 'voorproeven' van onze bordjes.....alleen op deze manier kunnen we veilig verblijven bij onze Oosterburen...... 


Door al deze maatregelingen hoop ik dat wij toch een 'ontspannen' en veilige vakantie kunnen hebben binnen dit land........ heb trouwens ook de Tom Tom ingesteld op, 'vermijd onveilige plaatsen' dus de reistijd zal wel iets langer worden... maar dat nemen we op de koop toe.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten