donderdag 4 augustus 2011

Met de hand, elektrisch......of benzine....

Ik ben ambachtelijk ingesteld, maar door de jaren heen verschenen er steeds meer apparaten binnen de markt die ons 'werk' aangenamer maakten. Toch geeft dit soms een tweestrijd want alle goede 'dingen' kosten tijd en tijd is tegenwoordig 'kostbaar', dit geldt voor arbeidstijd als wel voor quality time. Tegenwoordig moeten we alles afwegen om in 'balans' te blijven en vandaar dat ik heb gekozen........ 


De passevite viel af door haar geringe grote en zal hierdoor te arbeidsintensief worden, wat we eigenlijk niet meer willen binnen ons tijdperk....



Nagedacht over elektrische apparaten en dan kom je al gauw bij de alles-kunner van magimix, maar ook dit apparaat kan alleen maar kleine hoeveelheden aan en ik wil veel aan 'massa' kunnen verkleinen. Vaak denken we te klein als er 'grote dingen' moeten gebeuren en omdat ik niet altijd de 'wijsheid' in pacht heb, vraag ik dan om advies...... Want vragen aan iemand die meer 'knowhow' heeft op een 'bepaalt vakgebied' is niet raar, maar toch vaak een drempel voor velen...... voor mij gelukkig niet.... ik heb gevraagd aan een expert op dit gebied en die raadde mij een 'mega-magimix aan om deze klus te klaren en vandaar dat ik morgenochtend om zeven uur op sta, naar Heerenveen rijdt om deze 'mega-machine' op te halen..........



Morgen denk ik in het groot en ga ik grote massa's verkleinen.....het stemt mij gelukkig dat ik nog advies durf te vragen....... deden we dat maar meer, ook binnen de horeca..... ;-)
Morgen gaan we het snoeisel uit de tuin verwijderen........megáááá....klus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten