donderdag 15 december 2016

We beginnen opnieuw... #Perron29

Ik dacht anders te zijn dan alle horeca... ik ben de eigenaar van het kleinste restaurant binnen de Benelux... wij hebben alleen maar een tafel voor zes personen en voor hun die aanschuiven koken we zes gangen. De mensen die aanschuiven mogen niet vegetarisch zijn en mogen geen allergieën hebben. 

Dit is meer dan helder... en er kunnen geen fouten zijn bij de reserveringen, tevens had ik graag dat een ieder ter tafel het wijnarrangement neemt, is ook heel duidelijk...
Vanwaar nu geen ster... misschien te goedkoop... misschien het meubilair, misschien het toilet... 

Oké, het toilet zonder ramen zal ik aanpassen, de toiletrol zal ik verwijderen en daarvoor tissues doe, de handdoek worden handdoekjes en de deur zal voortaan afsluitbaar zijn en ik zal glas laten plaatsen in de kozijnen...

Verder zal ik de prijzen van het zes gangen menu updaten tot normaliter en zo ook het wijnarrangement...  (updaten= iets duurder maken)

We hadden de ster dit jaar verwacht.... maar geduld is een schone zaak.... 

Ik rijd Michelin.... maar zit toch aan Pirelli te denken...ook al heb ik geduld.
Zijn al die investeringen het waard, ik denk van wel....maar dat zijn persoonlijke keuzes en de rest moet u met een korrel zout nemen.
Als mensen... mensen beoordelen dan zal dat nimmer objectief zijn, er zijn altijd emoties en persoonlijke belangen bij gebaat.... maar dat weten wij toch allemaal... 

Ik heb niets met beoordelingen en weet u ik ben ook een beoordelaar... en dat is heel moeilijk als je nog normen en waarden hanteerd..

ps. het kan sneeuwen op de website en daar gaat het om, zelfs behepte systeembeheerders gaan met de seizoenen mee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten