woensdag 14 december 2016

#Michelin #eenorgaan

Even een avond ontspannen... perron29 geen ster... dat is even slikken.
Nu heb ik al drie sterren en die komen van een andere bandenfirma... maar toch..




Vanavond, dus straks even de film Snowden kijken... want ik denk, nadat ik alles voorbij zie komen binnen de social media, dat er met de beoordelingen van de Michelin iets mis is en dat kan alleen van hogerhand komen...want dat komt waarschijnlijk veel vaker voor..binnen de hogere regionen... Soms kijken de behepte vakgenoten te veel naar het kleine en verliezen ze het 'grote' uit het oog... of er spelen andere factoren... 

Wie beoordeeld wie.. welk spel wordt er gespeeld...vraag ik mij weleens af... een Instituut ontdoen van sterren moet weloverwogen zijn binnen dit orgaan, maar zomaar ontdoen zonder interne informatie en informele informatie riekt naar..een zelf overwogen bevredigingsdaad, waarbij men wist van het naspel wat komen gaat.....

Ik geloof niet in beoordelingen als er persoonlijke verrijking kan plaatsvinden.... nu Snowden..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten