vrijdag 29 januari 2016

De biecht afnemen.

Wat een gedoe allemaal mensen om een paar blogjes mijnerzijds en het blijft maar rondgaan, dus zal er best iets aan de hand zijn.... maar ik zal biechten.


Hierbij laat ik mij de biecht afnemen en zal eerlijk antwoorden, zoals een ieder.


  1. Wie bent u? Mijn naam is Harry Bult en ben werkzaam binnen diverse vakantieparken om daar de horeca een boost te geven, verder zit ik binnen de organisatie van EvenTT Culinair, die jaarlijks wedstrijden organiseert binnen Assen, verder heb ik vele wedstrijden gekookt en ook veel gewonnen.
  2. Zijn dit mooie kookwedstrijden? Ja dit zijn mooie kookwedstrijden en daar zijn we trots op, het is de kraamkamer van vele jonge talenten.
  3. Wie organiseert de wedstrijden? Dat doet EvenTT Culinair binnen de horecabeurs Horeca EvenTT, deze beurs is de kers op taart van het beurzen-seizoen.
  4. U blogt? Ja dat doe ik al jaren, schrijf verhaaltjes, vaak met wat cynisme en gekorreld met iets zout.
  5. Hoe blogt u? Ik blog soms uit emotie, uit irritatie en of anders.
  6. U laatste blogs hebben ietwat rumoer veroorzaakt binnen aangaande EvenTT Culinair waarom? Ik heb inderdaad geblogd vanuit een persoonlijke ergernis, met trots zit ik binnen het team van EvenTT Culinair, maar de inschrijvingen waren minder dan binnen voorafgaande jaren. Dat vond ik vreemd en toen ik informeerde bij ons team en diverse bronnen, kreeg ik te horen dat 'er geruchten waren' negatieve geruchten. Met deze informatie in mijn hoofd en bijbehorende ergernis heb ik geblogd om de mensen wakker te schudden en de geruchten te ontkrachten.
  7. Was dit slim?  Dat laat ik in het midden, ik heb alleen als persoon geprobeerd om het hooi te te keren, om een discussie op gang te krijgen, om de wedstrijdpleinen vol te krijgen en dat is gelukt.
  8. Zijn uw mede organisatoren hier blij mee? Nee, zij distantiëren zich van mijn blogs en dat is hun goed recht.
  9. Heeft EvenTT Culinair last gehad van uw blogs?  Ja EvenTT Culinair heeft last gehad, maar we hebben hierdoor meer inschrijvingen binnen al onze a la minute wedstrijden.
  10. Heeft u berouw? Persoonlijk heb ik nimmer berouw van wat ik publiceer, maar het is nimmer mijn doel geweest om te schaden, wel wilde ik de belangrijkheid van onafhankelijke kookwedstrijden benadrukken.
  11. Heeft u zelf nog iet te melden? Ik sta er versteld van hoe één iemand door iets te schrijven, zo'n stof kan doen opwaaien. De mens die mij kent weet hoe ik ben, altijd positief, nooit met negatieven, vandaar dat ik persoonlijk EvenTT Culinair wilde beschermen. Ik doe niet aan excuses, u mag oordelen.
  12. Hoe gaat EvenTT Culinair nu verder? We gaan verder zoals we altijd gedaan gedaan hebben, de wedstrijd op de maandag heeft alleen een andere naam gekregen, Grand Prix EvenTT Culinair. We gaan opnieuw knallen op een manier die u van ons gewend bent, motiverend en inspirerend voor de jeugd want dat was en is ons doel.
  13. Wilt u persoonlijk hier nog iets aan toevoegen? Ja, ik houd van mensen die met beide voeten op de vloer staan en die een persoonlijke mening hebben, die onafhankelijk zijn, deze mensen mogen oordelen, ook over mij. 
Dank u Vader, nu een whisky 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten