woensdag 27 januari 2016

Flessenpost

Mijn blogs komen altijd vanuit persoonlijke aard en dat zal ik blijven doen, zoals ook vandaag, maar Jol, raadde mijn aan om even niet te bloggen want ik zit vol met emotie. Toch blog ik, print het uit, en dit is ter fles gegaan. Het documentje is ter sloot gegaan, drijft straks ergens rond, van riviertje naar riviertje, dan de zee en stel dat het gevonden wordt, zou je dan antwoord krijgen, ben benieuwd, als de ik de fles 'het internet had op geslingerd' dan kun je reacties verwachten, is interessanter, ik neem er trouwens een 'hobby' bij, ga mij verdiepen in wespen en muggen want dat lijkt mij interessant... en is rustgevend...


Hoe bouwt zo'n diertje zijn leven op en wat bezielt de wesp....



Zodra ik meer weet van wespen dan hoort u van mij, ik weet enkel dat je als mens gestoken kunt worden en dat sommigen allergisch zijn, voor die allergie blijkt een medicijn. De nestopbouw is uniek en ze hebben allemaal een taak te doen voor de Koningin... hoe interessant kan een dierrijk zijn... en een nieuwe hobby...en  dan de muggen nog... zijn zij ook interessant... 'k denk van wel... zij bederven vaak onze slaap in de zomer...

De 'Hoornaar' is het meest interessant... die moet je eerst analyseren....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten