vrijdag 15 januari 2016

Trends zetten.... #horeca

Kreeg via onder andere Linkedin vele positieve reacties... waarbij één mij wel beviel....
Je kunt trends volgen zoals de 'ezeltjes'... maar je kunt ook trends neerzetten... één persoon attendeerde mij daarop..... vandaar... tatoeages zijn uit.... ik wil gebrandmerkt worden....





 Ik zie het al voor me.... gij kunt nog niet koken... maar bent wel gebrandmerkt.... geweldig.. de brandwonden die we normaliter oplopen tijdens ons beroep gaan we structureren.... 

Hard....maar stoer.... en weet, er zij al enkele stempels te verkrijgen...



Gelukkig zijn er mensen die meedenken met de horeca... en neem van mij aan... 'brandmerken' wordt een hit.... en daarnaast gaan we koken.

ps,

We behouden de tatoeages, de armbanden uit het verleden...maar de echte chef gaat voor een 'warme stempel'...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten