donderdag 19 november 2015

#horeca

Ik ben er nu wel uit... na al die jaren...de bediening belangrijker is als de keuken..waarbij de keuken redelijk constant is.




Ambiance oké.... toiletten proper.... keuken constant.... en dan...
'k denk dat de bediening het belangrijkst is binnen de horeca nu....weten van de wijntjes, jasje aannemen, mensen inschatten, beetje humor, kunnen inspelen aangaande situaties....

O jee, wij koks zijn straks geen goden meer.... maar wees gerust... dat zijn we ook nimmer geweest, we hebben alleen maar moeders nagedaan... en zijn daarna gaan borduren...
Gun de bedieningen respect.... tot aan de pass.... nimmer in de keuken.... maar heb respect.. voor hun voor de schermen..... achter de schermen kunt u dan wel eens uithuilen...

Bediening is belangrijker dan de keuken.... 

ps, Google zal wel weer gaan zeuren omdat ik een paar foto's heb gebruikt... die niet van mij zijn.... ach ja... en dan zeur ik weer over die advertenties die gerelateerd zouden zijn aangaande de horeca op mijn blog... en die 'anders zijn'...

1 opmerking:

  1. Ik vind alles toch wel belangrijk in de horeca. Van de afwassers tot aan de schoonmakers.

    BeantwoordenVerwijderen