zondag 6 november 2016

#LandalBeachParkTexel

Heel mooi, maar

Afgelopen weekend een weekend Texel, ons ding in het najaar... heerlijk, onstuimig weer, laarzen en jassen mee dus, huisje op Landal Beach Park Texel...

Een mooi park vlakbij de Koog en alles uitgewerkt, alles op naam, de informatie was gepersonaliseerd, binnen dit park, alles op naam binnen het drukwerk.
Broodjes en kranten service, etc. alles klopte.


Zoals binnen ieders leven gebeuren er binnen de privĂ©sfeer ook dingen die vaak niet voorzien zijn, afgelopen zaterdag overleed plotseling de vader van  mijn vrouw Jolanda en dan is het vreemd als gij op een andere plaats verkeerd.

Wij arriveerden vrijdag in de namiddag op Texel en zaterdagochtend werd alles weer ingepakt voor de terugtocht, ik leverde de sleutels in van ons huisje met een mededeling dat mijn schoonvader was overleden, gelijk begonnen wij aan de terugtocht.

Bij aankomst thuis was er een bloemstuk afgeleverd, gestuurd door Landal Beach Texel met de condoleances en dat treft mij maar nog meer mijn vrouw.

Hoe groot een orgaan ook kan zijn, Landal Beach Park Texel weet ook van de andere kleine soms hele grote 'dingen' die mensen raken, bedankt mensen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten