dinsdag 22 november 2016

Eten & drinken, drinken & eten

Bovenstaande titel is onlosmakelijk met elkaar verbonden, binnen mijn beleving. Binnen mijn schuurtje kook ik een beetje en daar passen de mooi geselecteerde wijnen van Sjoerd heel goed bij, maar eigenlijk zijn de gerechten 'naakt' zonder al die wijnen. De smaakjes ervaren met geen glas of een gemillimeterd uitgeschonken glas is binnen mijn beleving, geen beleving. Het gaat om het samenspel van gerechten met passende natjes...


Geen probleem voor de lokalen.... de mensen die in de buurt wonen en lopend komen... maar er komen ook mensen van elders en dat geeft gespreksstof... er wordt dan gevraagd, hoe moeten we weer thuiskomen...


Neem maar een taxi is binnen mijn beleving geen optie, blijven slapen ook niet, dus moet je kijken binnen de omgeving wat er op acceptabele loopafstand is... en dan is er gelukkig een grandioos hotel met super de luxe kamers..... en met een ontbijt... waar u over blijft praten.... 



En mocht het digestief u hebben ontgoocheld.... dan regel ik kosteloos een taxi naar uw hotel...want ik wil maar één ding, gezellig genieten van alles wat er ter tafel komt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten