maandag 13 oktober 2014

Status, hebben en meer van zulks...

Een 'be Franste'... Nederlandse en of wel Belgische 'troubadour'  'Facebookte over status en meer van dat...... maar vooral over het verschil tussen Nederland en en Frankrijk....


'k vind dit interessant... want ik ken maar weinig mensen met eigen verworven status.... of ik ben de debiel, die de container aan de weg zet met gaten in de sokken...  boeien..

Status.... de mens met het grote klokje uit China... met een lease voor de deur en met een hypotheek gebaseerd op twee salarissen.... de onderwereld-figuur die gewit wast vele huisjes heeft... wat is status..... en wie heeft status... de mbo'er...... de hbo'er...???

Alleen de echte mensen die ken, die ik kan aanraken.... hebben status binnen mijn optiek en in de rest daar wil ik mij niet in verdiepen...de ''etalagemensen'.. status verleen je door mens te zijn.... en dat is fascinerend.... maar voor velen moeilijk...terwijl het vrij simpel is...
Ik ken er maar een paar..... en dat wil ik graag zo houden... mensen die gewoon hun ding doen.... en dan ben ik blij dat ik hun ken..... en dat we een band hebben....het leven blijft  zo meer dan interessant......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten