donderdag 26 juni 2014

Een vreemde wereld...

De horeca-wereld is verworden tot een 'horror-wereld' waarbij individuen hun 'ding' kunnen doen binnen een anonieme sfeer... bevindingen binnen de horeca kunnen op vele sites anoniem geplaatst worden en zo ook een telefoontje naar de NVWA.....



Ik wordt hierdoor enigszins onpasselijk want ik houd niet van anoniem.... mensen kunnen anoniem recensies plaatsen op diner site, maar ook de nvwa is anoniem te bereiken....
De wereld doet mij al een tijdje bevreemden... maar dat is geen issue... wel een issue kan zijn een persoonlijke mening geven zonder gegevens... want op deze manier kunnen hun die niet met collega-bedrijven om kunnen gaan... hun schade toebrengen...zonder 'afzender'... 

Mensen, kunnen als ze willen een bedrijf schade kunnen toebrengen binnen de horeca.... zonder dat ze daar betrokken bij kan worden.... ze kunnen dus anoniem contact opnemen met de nvwa en daar hun 'fictieve gal' spuwen over een bedrijf om hun iets aan te doen... 

Ik neem aan dat er binnen de nvwa mensen bewegen die een helder zicht hebben aangaande deze materie...  iedere klacht vanuit een gast aangaande een bedrijf moet belezen zijn.... met nimmer een anonimiteit.... want anders valt er niets te controleren....
Grappig is dat.... iedereen kan een ieder in diskrediet brengen zonder opgaaf van personalia....

Of wil je liever dat er een sticker van Rob Geuze op een pand prijkt... dan zou alles vellig zijn..maar  deze stickers kun je gewoon kopen hoorde ik... 
Gelukkig blog ik anoniem..... klaag ik anoniem en ben ik anoniem.... binnen deze vreemde wereld...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten