dinsdag 3 juni 2014

Een kleurrijke afspraak.... #GezelligSteenwijk

Een maand of wat geleden ontmoete ik binnen Belterwiede restaurant een 'bloemist' die Steenwijk ging verrijken met meer dan bloemen.... Een bevlogen mens.... een ondernemer die echt 'onderneemt'.... en onlangs spraken wij elkaar vluchtig... waarbij Aldo aangaf dat er ook vaak iets te 'knabbelen' was binnen zijn pand.... dus hebben wij een 'deal' ... ik maak iets te knabbelen.. met de als rode lijn 'bloemen'... althans de eetbare....


Vandaar dat ik mij vanaf heden meer ga verdiepen binnen het botanische.... en dan iets meer 'out of the box' ... geen tulpen, geen viooltjes, geen Oost-Indische kers.... anders....




Gelukkig heb ik 'informanten ter papier als Elisabeth de Lestieux en Jelena de Belder ... die hier veel onderzoek naar gedaan hebben.... niet elke bloem laat zich knabbelen... je moet wel geïnformeerd zijn en daar ben ik mee bezig.... maar dit zijn leuke dingen om over na te denken.... en één ding weet ik zeker.... het wordt zeker Gezellig daar binnen Steenwijk.....

Wanneer we dit gaan doen.... geen idee.... maar één van de Midweekfeesten binnen Steenwijk lijkt mij super.... even lekker out of the box......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten