zondag 23 maart 2014

Wat een grandioos weekend...

Ik ben blij, blij dat het morgen maandag is, dan hoeft even niets meer, dan hebben we het gehad... 



Ik wil hierbij velen van mijn oud-leerlingen bedanken voor hun inzet aangaande afgelopen dagen... was het veel.... was het te doen... kon het beter...gij kent mij... het kan altijd beter, maar misschien was het teveel,  echter de mens, kok moet blijven relativeren om tot een beter resultaat te komen, en dat heeft soms niets te maken met koken. 

Alle gasten binnen binnen Paasloo, Giethoorn en Wanneperveen... werden vrijdagavond bedient en voorzien op een moment dat wij elders waren...wij stonden te koken binnen Steenwijk... binnen de Meenthe.... en dat ging... voorspoedig... maar ook op onze vaste locaties ging alles goed..

Het was hectisch, afgelopen dagen...  afgelopen zondagavond draaiden we binnen Paaasloo zo'n dertig a la carte en dan wordt de avond gedragen door een bedienings-dame van zestien jaar....die weet van de hoed en de rand... en dat stemt mij gelukkig.... ze bestaan nog wel, de jonge mensjes van onder de twintig die plezier en en energie uitstralen... binnen de horeca, er zin in hebben en weten wat ze doen.... We hebben een toppertje erbij en daar kunnen velen nog wat van leren.... de horeca blijft enerverend....



Of toch niet... ik ben niet aansprakelijk voor het 'vingergedrag' van mijn broer of ben ik dit nou zelf, op het preuvenement te Steenwijk, niet voor degene die de gemaakte foto op Facebook heeft geplaatst...en volgens mij is er geknipt en geplakt..... maar het was wel gezellig... ;-))))))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten