dinsdag 18 maart 2014

Het gaat meer dan goed.....

Langzaam vallen de puzzelstukjes ineen... het begint te kloppen, iedereen is bezig met zijn of haar ding, met als doel een gezond bedrijf neer te zetten. Restaurant het Binnenhof is druk, Belterwiede legt de laatste hand aan de verbouwingen en Eetcafé Giethoorn gaat aankomend weekend al knallen. Ik voel mij als een vis in het water... alles gaat nu gebeuren en de voorspellingen zijn goed, er worden nieuwe mensen ingewerkt en de sollicitatieprocedures lopen ter eind. Donderdag de laatste sollicitaties voor de keukens afwerken en dan moet alles klaar zijn.....


Drie bedrijven moeten dan de basis hebben staan om onze 'verkoper'... de sales af te kunnen dekken. De 'sales' gaat hard, heel hard.... en daar moeten de keukens op kunnen inspelen en dat geeft adrenaline. Drie bedrijven, elk met een heel verschillende locatie, met een andere opzet, maar onder één hoed... blijft interessant en uitdagend. Ik heb inspirerende mensen om mij heen die willen imponeren en motiveren....wij gaan ons 'ding'doen.... en op mijn 'zoektochten op het net vond ik deze ' spreuk'.... en die past.... ik hoef niet te imponeren... ik heb liever dat mijn collega's dat doen....



dan ben ik trots, daardoor heeft het bedrijf een gezonde basis... en hebben de gasten het naar hun zin en daar draait het om.... iedereen begint zijn of haar ding te doen.... en dat werkt... we zitten niet stil en dat is de sleutel... tot....


ps.
Ik ben vanaf puber een groot bewonderaar van de Rolling Stones.... the Stones hebben hun tournee binnen Australië afgezegd door een  persoonlijk drama, Nederland heeft hierdoor de primeur en zo is het leven...zo gaat dat... maar met medeleven... Mick Jagger... 'Love you live'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten