maandag 3 maart 2014

Soms loopt het anders.....

Afgelopen zaterdag vroeg ik mijn oudste zoon, als hij zich zou vervelen, hij de schuur wel even mocht opruimen en alle 'er niet toe doende artikelen der schuur' wel naast het huis mocht zetten. Wat daar dan kwam te staan zou ikzelf vervoeren naar 'grof vuil'...



Morgen ben ik vrij.... en mijn planning binnen vrije dagen.....zijn gepland..... echter morgen wordt anders, er staat veel naast het huis en dat moet ter 'container'... er staat zoveel 'rommel' dat we eigenlijk wel een marktje kunnen bevoorraadden ... 



Dinsdag wordt een dag van ruimen.... de schuur is inderdaad leeg, zoals ik gevraagd had, maar mijn vrije dag (lekker rustig) verloopt hierdoor anders... 
Alle 'rommel' gaat ter container binnen de gemeentelijke stort, ik denk zo'n drie ritjes.. dit heeft niet te willen met mogen, maar met moeten.... ik heb iets gevraagd... dat is gedaan.... en nu afronden....de mens verzameld  veel... en dan ineens ga je, je ontdoen.... van veel.... #verzamelaars 
Hier houd ik van.... 'opruimen'.... maar soms... 

Natuurlijk zijn we druk met de dingen die er echt toedoen...restaurant het Binnenhof draait goed... veel a la carte, Belterwiede restaurant staat in de steigers.... en eetcafĂ© Giethoorn gaat aankomend weekend open... en dat maakt alles compleet.... de huiselijke beslommeringen zijn dan ontspannend.... en verder duw ik nog wat 'schroefjes' in de buitenkeuken.....  en als die klaar is.... is er weer een feestje...ik houd van het leven.... tot morgen... :-)))

ps. Belterwiede restaurant en cafĂ© verkopen nu nog te weinig gerechten waarin 'eieren' worden verwerkt, ik maak mij sterk om de voorraad te doen slinken.... en dan, dan heurt u weer van onze speurtochten... opzoek naar het ei.... en nog meer........ #zinin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten