woensdag 26 juni 2013

Eigenlijk zijn wij digitale 'potloodventers' geworden...

Al twitterend, facebookend, whatsappend gaan we ons leven tegenwoordig door.... grappig is dat, degene met de meeste 'followers' is het belangrijkst... maar is dit allemaal werkelijk waar. Denk van niet.... de social media is handig gebleken om een boodschap openbaar te maken... maar ik zie maar weinig relevante tweets en of facebook berichten voorbij komen.


Van mijn hoegenaamd, honderden vrienden zijn er maar een paar (op één hand te tellen) die hier echt tijd voor vrij maken.... en dan nog zijn de berichten vaak van persoonlijke aard. Ik denk dat twitter en facebook een walhalla zijn voor de latent 'potloodventers' in den dop, je kunt alles laten zien en maak je dan vrienden, dan wordt je ook nog belangrijk.... kijk maar naar Nina..... 

De social media is een mooi meegenomen platform wat echt wel werkt om relevante informatie te verspreiden... het staat echter nog steeds in de kinderschoenen.... en wat een impact heeft het bij sommigen.... die lopen de hele dag te #potloodventen.... maar pas op  mensen straks wordt u op de vingers getikt door de 'digitale politie' want digitaal potloodventen doe je binnen je eigen tijd..... en velen doen dat denk ik niet..... die lopen de hele dag te venten... en vaak met iets wat weinig echte indruk zal maken.... maar ja, sommigen denken dat ze echt veel vrienden hebben en dus belangrijk zijn..... niet erg natuurlijk want ieder mens heeft recht op geluk.... 

Ben momenteel bezig met project W... wat in Wolvega zal plaatsvinden, begin september.... gewoon een 'lekker' feestje.. maar ik denk dat ik eerst Cohen wil benaderen over de ins and outs aangaande de uitnodigingen die we gaan versturen.... het kost soms wat (63.000 euro) maar dan weet je wel wat wel en niet kan.... als je je vrienden uitnodigt tegenwoordig.... ;-)

Ik heb iets van zevenhonderd vrienden op Facebook en Twitter.... dus niet belangrijk en dat is mooi..... nee, gewoon goed.... wil ik echt potloodventen dan ziet u mij vanzelf..... met open regenjas.....  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten