donderdag 4 januari 2018

Soms heb ik last van een Burn Out

Beste mensen soms heb ik last... last van een burn out, nu zit ik daar al een tijdje mee, maar ik wil het toch openbaar maken. Komt het door mijn werk, door het gezin, door mijn karakter, door mijn hobby's. Alles heb ik onderzocht, alles heb ik gebruikt om het te onderdrukken....want ik durfde niet... maar de uitkomst was eenvoudig....




Het probleem had niet te maken met mijn personage, niet met mijn kunnen, niet met stress.

Het probleem had te maken met de 'aanmaakblokjes', Jolanda attendeerde mij op de witte, want die blijken beter dan de 'bruine' en inderdaad, de burn out, verdween terstond.

Soms is een oplossing simpel om het probleem te verhelpen, mocht u ooit last krijgen, de witte blokjes geven een beter vuur dan de bruine en branden langer.

Ik hoop hiermee dat ik vele mensen heb kunnen helpen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten