maandag 8 januari 2018

Soms ben je wel eens trots, vandaag ging een stapje verder...

Soms ben je wel eens trots op jezelf op een ander of vul maar in... Op maandag ging de Horecava van start en dat is tevens het startsein voor de Gouden Koksmuts, een kookwedstrijd op hoog niveau. Veel sterren-restaurants gaan ter arena om de degens te kruizen, maar deze keer was er ook een restaurant 'nu nog zonder sterren', die de arena betrad, restaurant de Loohoeve uit Drenthe mocht meestrijden binnen de arena.



De gouden koksmuts, was ooit en is sinds enige jaren weer een prestigieuze kookwedstrijd, die mede door de Hanos nieuw leven is ingeblazen. Het wedstrijdplein is gevuld met topbedrijven met Michelinsterren of men moet de meesterproef met een positief resultaat hebben doorstaan. Het was inderdaad een heel mooi wedstrijdplein en de arena zag er 'gelikt' uit. Maar wat gebeurde daar op maandag 8 januari 2018 in Amsterdam..... 


Restaurant De Loohoeve won de Gouden Koksmuts, zij nemen de 'muts' mee naar Drenthe en dat is geweldig, geweldig voor Marleen, Jeroen en hun sous, maar ook voor Drenthe.

Ik ben trots, omdat ik ooit in het verleden iemand in mijn keuken had staan die wedstrijden wel leuk vond en haar oprechte emoties toonde als er iets gewonnen werd en dat nog steeds doet, dan ben ik trots.






Dan ben ik trots, maar ook emotioneel....applaus en respect.. voor dit optreden....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten