donderdag 8 september 2016

'just for fun' Perron29

'Just voor fun' noem ik dit project, onze buitenkeuken delen met nieuwsgierigen. Steeds meer mensen vroegen wanneer ik daar kookte voor gasten en daardoor begon het bloed te stromen. Ik ben namelijk gewoon in dienst van een bedrijf, maar ach iedereen heeft ook vrije dagen en die kun je besteden zoals je wilt. 



Vaak hebben mensen hun vrije dagen nodig om 'bij te komen' van gedane dagelijkse arbeid, maar weet u, ik hoef niet bij te komen, ben vaak bezig met van alles en niets. Vandaar dat wij de buitenkeuken hebben omgedoopt tot Perron 29, een oase waar wij en ik mijn ei kwijt kan voor kleine gezelschappen, maar alleen voor kleine gezelschappen van zes tot acht personen. (tot maximaal 12) mochten er mensen aan een barretje willen eten. 


Elke maand een zes gangen menu met bijpassende wijnen, alleen met schone producten, geen massa, gewoon gezellig klein. Producten uit eigen tuin, van lokalen en via de leveranciers. Jolanda en ik gaan zoeken, maar 'just for fun' en waar ik niet van weet, wordt ingevuld door mensen die er wel van weten, zoals de wijnen.... subliem... en natuurlijk de cursussen waarmee ik al tientallen jaren mee bezig ben, 'ontstressen' binnen gezinnen betreft het koken.


Ik kook alleen als ik zin heb, als ik tijd heb, als Jol mij bijstaat, maar ik ben blij dat we straks mensen kunnen vermaken gewoon binnen een tuin, gewoon bij ons thuis.
Perron29 is niets meer dan een verbouwd schuurtje waar je kunt koken en kunt eten, er lopen kippen op het erf en de tuin is natuurlijk, de tuin is dynamisch, de tuin is geen etalage, maar een belevingsobject. 

Bekijk de site maar eens dan hoor ik de kritieken wel aan, de site is gebouwd voor mobiele apparatuur, omdat ik denk dat computers en laptops tot het verleden behoren. 

PERRON29

Ik hoor graag van u en dan vooral kritiek.
Ik ben prive geen concurrentie voor de horeca, ik doe alleen mijn eigen dingetje in het klein.

Harry






Geen opmerkingen:

Een reactie posten