vrijdag 4 december 2015

Wat willen we zien....

Wat willen we geloven. maar wat we zien.... dat is persoonlijk.... geloven we zomaar alles als het om prestige gaat... ik denk van wel....mensen geloven echt alles.... 



Mensen kijken enkel naar een buitenkant en als ze gevoed worden... voelen zij zich belangrijk.... kijken naar een buitenkant en je daaraan willen meten moet je nimmer doen binnen de maatschappij van nu.... je optrekken aangaande recensies, aan artikelen, aan statistieken... aan gidsen... de mens is een raar wezentje....

Wij geloven namelijk alles, terwijl het soms niet waar is.... er wordt gemanipuleerd..

Ik heb niets meer met gidsen als de Lekker, de Michelin... want mijn referentie kader heeft daar totaal niet mee te maken... 

Ik wil maar één ding en dat is een gelukkig leven en een gevuld restaurant... ik refereer mij aan niemand... ons bedrijf waar ik ter service ga ook niet...
Het wiel der horeca was en is al uitgevonden.... en dan, dan volgen de noteringen binnen gidsen.... 

Gidsen die u misschien wel wilt zien, maar ik heb er niets mee... 'k wil enkel dat de mensjes ons pand voldaan verlaten... niet meer en niet minder.... recensenten wil ik niet want er is geen kader meer...

Iedere lul kan een Michelinster koken.... als je weet hoe het werkt... 
Nu zullen mensen kwaad worden.... dat mag, maar wat is het kader....

Een grote auto (op afbetaling), mooie mousses (al dagen oud)....een lekker wijf, stoere tattoos, smaak en beleving zijn namelijk niet te vangen....
We zien enkel het buitenkantje.... en daar ben ik klaar mee...

Er zijn geen referentiekaders meer... die moeten we opnieuw maken... als ze bestaan... maar helaas ze bestaan niet... of je moet echt eerlijk zijn... en dan komen we uit bij van der Valk.... leg hier dan de liniaal....en luister....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten