dinsdag 1 december 2015

Gewoon even.... #Burnt

Wilde toch wel even de film Burnt zien.... waarin Bradley Cooper werd ondersteund door Gordon Ramsey..en dat klopt..een leuke film om te zien voor hun die de horeca beminnen..


Mijn broer en ik dachten eerst dat we binnen een privĂ© cinema zaten... maar later schoven er steeds meer dames aan.... de film Burnt is een goede als je binnen het circuit zit en doet, dan begrijp je het.... de dames achter ons gingen denk ik voor de geiligheid die kookkunsten kunnen oproepen...  rode draad is Gordon Ramsay....






De film is gebaseerd op het verhaal van Gordon Ramsay...als een rode draad slingert de documentaire 'bouilling point' door het verhaal....

Koken en willen koken blijft een apart verhaal....de film was goed, maar het kan altijd beter.. 
'k denk dat kokers de film moeten gaan zien... want er is genoeg emotie.... er is anarchie...
De adria keuken laten ze zien... maar de traditionele keuken met impulsen overleeft....

Mijn leermoment.... er wordt gewoon gerookt binnen de film... ook binnen het bedrijf.... zelfs binnen de keuken.... en dat vind ik raar... maar wel geweldig.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten