Sinds een tijdje ben ik werkzaam binnen keukens die 'iets' te maken hebben met vakantieparken en dat is interessant, een specifieke doelgroep is er niet, dus specifieke marketing is niet toepasbaar...en ook de restaurant kaarten zijn moeilijk in te vullen... denk je dan.... maar toch zal er een rode draad zijn....
Op alle drie de parken wordt er een 'uitmuntende kwaliteit' aan bake off brood aangeboden en dat werkt..... maar dat is een kinderlijke logica... de mens op vakantie is altijd zoekende voor een broodje... om te nuttigen bij de ochtendkrant.... maar wat moet de horeca een park bieden..
Eigenlijk niet moeilijk en spannend.... het eten moet van goede kwaliteit zijn, de bediening vrolijk en 'bevlogen' en dan hebben we al tachtig procent goed gedaan.... echter, we we moeten meer te bieden bieden hebben en dat kunnen we doen via de menu's....
Een restaurant op een park, moet in de basis kaarttechnisch breed zijn en zeer aantrekkelijk zijn aangaande prijsstelling en geoptimaliseerd zijn voor gezinnen...wil je een 'eet-frequentie' garanderen... vanuit een park...
Naast een reguliere kaart, gebaseerd op de eethistorie van hun die ter park gingen kunnen de seizoengebonden menu's het karakter van de keuken vertalen.... maar alles moet op een snel bedieningsniveau.... te realiseren zijn.... 'k vindt dit alles wel interessant... en we hebben het druk.... en dat is een goed teken binnen de lente....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten