donderdag 29 augustus 2013

Een geheim verklappen......

Er wordt veel gesproken over 'ons' café-restaurant maar wat er daadwerkelijk gaat gebeuren weet nog (n)iemand.... maar wees gerust, de eigenaar (Rein Krips) wil de identiteit behouden, de 'toog' blijft... en de rest..... ja dat weten maar enkelen.... maar van wat ik in de wandelgangen hoor... wordt het spectaculair.... vol met beleving en authentiek willen zijn.... zijn onderdeel van het nieuwe concept....



Nu moet ik zeggen dat het 'plezant' werken is met zulke inspirerende mensen en dan gaat mijn bloed ook sneller stromen, vandaar dat ik bij de plaatselijke Keurslager een paar mooie dik gesneden karbonaadjes ( Fries geboren kruiden varken) en sucades (Blonde Aquitaine) heb gehaald, zondag gaan Dimitri en ik daar mee aan de gang, niet moeilijk doen maar gewoon het beste naar boven halen....


Heb nu een paar dagen vrij..... maar kijk uit naar zondag als al dat lekkers de pan in gaat....en mochten wij het op de menukaart zetten dan is de voorraad beperkt, maar dat is logisch, je kunt niet teveel tegelijk bereiden..... dat doen we nu ook met de ribe-eye en de entrecote... en dan merk je dat mensen graag willen reserveren.....de keuken wordt regionaal en zal wars zijn van gefriemel.... we gaan enkel kijken naar kwaliteit en dat mogen we straks op uw bordje leggen, alleen met een goede saus, een glimlach van het bedienend personeel en een goed glas wijn.... hoe mooi kan eenvoud zijn...... soms kun je iets niet voor je houden.....  

1 opmerking:

  1. Mijn excuses... ik bedoelde, wij gaan hiermee aan de slag, we zijn bezig met de tray-outs, dit betekent niet dat we al kunnen serveren.... Na aankomende week zijn de kaarten bijgewerkt en kunt u genieten van de 'vlees-ervaringen... die we hebben opgedaan...

    BeantwoordenVerwijderen