woensdag 4 januari 2017

#Perron29 is een hobby en een mini bedrijf


Ik wordt tureluurs door al die telefoontjes van diverse instanties die mijn mini bedrijf beter vindbaar willen maken via internet .... 


Perron29 is een kook hobby, waarbij we commercieel moesten zijn, hoe klein je ook bent bent, er wordt geïnvesteerd...vandaar dat we er een bedrijfje van hebben gemaakt..



Ik wordt helemaal moe van het aanbod door bedrijven die de vindbaarheid van ons bedrijfje kunnen verveelvoudigen, dat wil ik helemaal niet.... (kost duizenden euro's)
Ik wil geen drukte, geen massa,  geen velen...  en dat wordt niet begrepen...

Alles was al voor elkaar, ook via de social media en verder wil ik alleen een natuurlijke tom tom die te onderbreken is, bel niet meer... voor deze kul...


Perron29





Geen opmerkingen:

Een reactie posten