donderdag 16 juni 2016

Vandaag ben ik erg vrolijk...

Soms heb je van die dagen dat alles klopt, dat verwachtingen meer dan ingevuld worden...


Mijn jongste zoon verlaat op positieve zin het vmbo, een oud buurjongen (Klaas) mocht zich vandaag verbinden met een mooie dame binnen een huwelijk, met een groot feest... en verdomme, Jelmer is aangenomen bij restaurant de Bovenmeester in Steenwijk.

Ivan laat mij altijd verbazen, Klaas Poppema vond zijn bruid, vierde zijn feest bij Het Binnenhof en Jelmer (leerling kok) gaat een niveau verder binnen de praktijk......

Van al deze berichten wordt ik vrolijk, maar altijd gematigd, want hoe vrolijk we ook zijn, laten we genieten van het leven, want het kan zomaar anders gaan, hoor ik weleens om mij heen.
Een gezond leven gaat voor alles.... dus geniet..... en wees positief...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten