woensdag 11 december 2013

Om over na te denken.... #Lidl

Wel vaker heb ik een verhaaltje gemaakt over de Lidl hun 'kwaliteiten' en marketing. Dat ze goed bezig zijn weten we allemaal... helemaal tijdens deze periode als de kerst er aan zit te komen.... met hun Delicieux-lijn...met video-ondersteuning tijdens de kerstdagen voor de 'thuiskoker'  en laten we ook de groenten niet vergeten.... 'als beste getest'...


Maar de Lidl gaat verder.... binnen BelgiĆ« heeft het bedrijf een 'stunt' uitgehaald en het is gewoon vermakelijk wat voor resultaten dit opleverde... vreemd dat er niets over in de kranten te lezen was.... maar niet getreurd.... de Culinaire Saisonnier heeft hier gelukkig een blog over gemaakt.... vandaar dat ik u graag wil doorverwijzen naar deze link.....Hoe goed is de Lidl ... 
Bron: Culinaire Saisonnier

Toch wel stof om over na te denken.... de horeca doet straks de food inkopen bij de Lidl.... en de non-food bij de Action en de Ikea....... Hier is heel goed over nagedacht en de gast heeft bepaalt.... het was goed, meer dan goed, zo liggen de feiten....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten