maandag 24 augustus 2015

Komen en gaan....

Mijn 'souschef' gaat me verlaten... hij gaat ter stage naar Veghel.... vanuit zijn kamertje ter Berlikum gaat hij een stage volgen bij de Sligro en dat is natuurlijk interessant en meer dan leerzaam.....



Maar zonder souschef kan ik niets.... Laurens gaat ter HBO-stage naar Veghel en Jelmer Dekker... volgt hem op als sous-chef binnen ons bedrijf. 
Jelmer heeft gekozen voor de keuken na een andere opleiding te hebben gevolgd en ik mag optreden als leermeester. 

Laurens blijft betrokken bij de keuken... maar Jelmer wordt uw aanspreekpunt mocht ik mij verstopt hebben....

Ik noem  dit breaking news.... maar dat is het ook, we hebben het heel druk en dan mag een verantwoorde wisseling binnen een keuken genoemd worden....

Ons team bestaat vanaf één september uit... Jelmer, Sander, Jesse, Laurens en ik ikzelf.

De buizen zijn gestreken, we maken ons klaar voor september... altijd gecontroleerd.... maar het wordt wel interessant.... denk ik...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten