zondag 7 augustus 2011

's nachts gebeurd er veel.............

 's nachts gebeurd er veel, diverse rassen ontmoeten elkaar en gaan, op soms aandoenlijke manieren met elkaar om. Iedere avond loop ik door de tuin om 'leeg' te gaan en dan kom je meest verwonderlijke tafereeltjes tegen, egels die je aankijken alsof je niet welkom bent, hermelijnen die je het liefst de 'strot' doorbijten, maar vooral ook slakken, vele soorten, die 's nachts waarschijnlijk hun 'ding doen...multiraciale slakken...... met genegenheid voor hosta's. Helaas voor hen heb ik altijd zout op zak, maar ik ga binnen de toekomst mijn tuin voorzien met van die lekkere 'witte' uit Groningen..... slakken met smaak..... die kun je rapen................







Ook ga ik mij verdiepen in nacht-fotografie......... hierdoor lijkt de 'achtertuin' ineens anders.. ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten