dinsdag 30 augustus 2011

De 'bouwvakker' in de keuken....

Ik ben erg gesteld op correcte kleding binnen keukens... soms misschien wel te..... Ik wil correct geklede mensen om mij heen die iets uitstralen en deze kleding bestaat uit een zwarte broek, een gestreken koksbuis, zwarte schoenen en een witte sloof of een gestreepte schort.......





Dit geeft mij een gevoel van 'trots' zijn op.... kleding maakt de kok, of anders gezegd, de 'staat' waarin de kleding gedragen wordt zegt veel over de kok....... nu ben ik waarschijnlijk te erg, want met ook maar één spatje op mijn buis kan ik niet functioneren..... laat staan werken... maar ja, dat is persoonlijk. Onze koks lopen inderdaad in zwart en wit, maar toch mist er soms een kleinigheid..... en dat blijken de 'keukenbretels' te zijn.

Ik ben er van overtuigd dat deze nodig zijn binnen de horeca, want ik heb dit ondervonden binnen de praktijk.... vandaar mijn oproep.....aan Chaud Devant... de keukenbretels... nieuw en waarschijnlijk hoognodig.......graag met opschrift...




Gelukkig liep er, bij toeval een 'fotomodel' rond die......die een bretel waardig is.... ;-)
Ben je nu kok of bouwvakker.... met alle respect...??????

1 opmerking:

  1. Peter Pool de Fretes30 augustus 2011 om 15:45

    Wij noemen het een broodje bouwvak bij ons.. Geen gezicht inderdaad..

    BeantwoordenVerwijderen