vrijdag 12 augustus 2011

Gelukkig, er is internetverbinding, alhoewel...... ;-)

Aan het begin van zo'n weekje vakantie heb ik altijd last van, 'het niet moeten'..... je komt uit de drukte en dan behoort het nu tijd te zijn voor ontspanning. Daar moet ik altijd hevig aan wennen, want ik ben geen 'stil-zitter', er is altijd wel iets te doen, maar nu dus even niet.... rust nemen en alleen maar tijd maken voor de 'aangename' dingen die je nu tegenkomt..... eten, drinken en genieten. Toch ben ik blij dat het internet naar behoren werkt, via de 'hotsplots', nog nooit van gehoord... maar het werkt en de verbinding is gelukkig snel........ 


De reis naar het Harzgebergte verliep voorspoedig en de natuur is erg mooi, rondom het plaatsje Bad Sachsa. Maar nu eerst rustig 'afkicken' en 'leeg' gaan, dit kost meestal een paar dagen...



Moet morgen wel aan één belofte voldoen en dat is het opsporen van riviertjes waar gevist kan worden op forel. De jongste zoon wil forellen vangen en deze gaan roken. (zonder rookkast) 


Nou ja, mocht dit niet gaan lukken dan is het probleem niet te groot........ ik weet waar je zelfs 'gerookte forel' kunt vangen in Bad Sachsa....
Zit alleen nog met één klein probleempje en dat is de krant....moet nog wel even zien uit te vogelen waar je hier in de Telegraaf kunt verkrijgen, want een ochtend zonder krant, is geen ochtend.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten