woensdag 17 augustus 2011

Burengerucht....tijdens vakantie....

Wij en daar bedoel ik mee ons gezin, zijn bevoorrechte mensen. Gelukkig wonen wij in een vrijstaand huis en hebben een grote tuin daarom heen, zodat we lekker vrij kunnen bivakkeren  zonder last te hebben te hebben van de buren.. ( is trouwens ook niet aan de orde)........


Sinds enkele dagen heeft een nieuw gezin hun intrede gedaan in het appartement boven het onze en dit blijken mensen die zich weinig aantrekken van anderen en dus asocialen zijn. Waarschijnlijk hebben ze hun koters totaal niet in de hand..... Maar ach, laat het zo zijn, aan onze vakantie zit een einde te komen, dus laat het maat zo wezen...Zielig spulletje...zonder enige 'eigenwaarde'..
Maar ik moet er niet aan denken om in zo'n situatie thuis te zitten.... en er zitten er velen in zulke situaties. Ik zou niet voor me zelf in staan bij burengerucht, nimmer zou ik zulke asocialen hun gang laten gaan... Koters die maar doen wat ze willen en wel op een luidruchtige manier..... sodemieter op..... Eigenlijk zijn het zielige gezinnetjes die ver buiten de maatschappij staan die je eigenlijk zou moeten verban..... maar ja, dat mag niet.....je moet eerst praten.... nou ik niet.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten