Dat wij achter de coulissen vaak alles voor elkaar hebben binnen de horeca staat als een 'paal' boven water, wij kunnen omgaan met de BV-ik generatie......wij participeren.... ;-)
Vandaar dat ik graag 'manuals' zou willen voor onze toekomstige gasten van cafés, restaurant en hotels, want deze gasten willen graag weten weten waar ze aan toe zijn. En reken maar dat dit een 'dik' boekwerkje wordt. Heerlijk om deze grenzen in beeld te brengen..................
Enfin, alvast een kleine opsomming:
- Mobieltjes staan uit.
- U eet met mes en vork.
- U mag niet bulken.
- U mag niet fluiten naar de bediening.
- U mag niet spreken met volle mond.
- U mag niet nadrukkelijk aanwezig zijn.
- U spoelt door na gebruik van het toilet.
- U wast uw handen na toiletgebruik.
- Uw kinderen rennen niet binnen restaurant.
- Uw kinderen eten met mes en vork.
- Uw kinderen spreken met twee woorden.
- Uw kinderen schreeuwen niet.
- Uw kinderen hebben geen grote bek tegen onze medewerkers.
- U weet wat gastronomie inhoud.
- U weet waarover u spreekt en anders houdt u uw bek.
- U weet dat u een voorbeeldfunctie bekleed als zijnde gast.
- U weet echt van wijnen en anders vraagt u naar de sommelier.
- U bent echt en geen karikatuur.
- U heeft oog voor situaties.
- U heeft geduld.
Heerlijk toch al die BV-ik generatie binnen de horeca, maar nu als gast ;-)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten