woensdag 27 juli 2011

Bookingssite #Hotels.com gaat voor de vrouwen........

Ik wilde het nog even hebben over mijn tuin, maar kwam bij 'toeval' een uitermate vermakelijk verhaaltje tegen op de site van Horeca Entree. Met als koptekst: Hoteliers zien in dat vrouwen andere eisen stellen aan een hotelovernachting dan de gemiddelde man. Vrouwen willen veiligheid, design en comfort. En daar gaan wij mannen blijkbaar niet voor.......




Vrouwvriendelijke hotels bevatten grote badkamers met stortdouches, emergency kits met lipgloss, oogschaduw, etc. Verder zijn de minibars gevuld met champagne, biologische sappen en chocolade, het bad dient gevuld te kunnen worden met warme chocolademelk en er moeten scheermesjes en extra grote handdoeken aanwezig zijn. Verder moet het bedienend personeel het liefst bestaan uit louter 'dames'........ Ik denk dat Hotels.com een beetje in de war is want bij deze opsomming, denk ik aan héél andere hotels... ;-)).................

Maar alle gekheid op een stokje, waar gaan dergelijke onderzoeken over, wat een flauwekul, vrouwvriendelijke hotels, alsof partners binnen relaties vaak alleen op pad gaan.... Maar oké, dan wil ik graag ook een lijstje van Hotels.com met de meest 'manvriendelijke hotels.... want we moeten niet gaan meten met twee maten. Vandaar dat ik, met grote bescheidenheid' hiervoor enkele tips heb.........  


Graag uitsluitend vrouwelijke bediening, waarbij een t-shirt tevens kan zorgen voor een stukje 'up-selling', misschien een walking-fridge op elke hotelkamer enkel voorzien van een gekoeld biertje en wat tapas en verder het aanbieden van een gratis voetbalkanaal op iedere televisie.




Wat een onzin allemaal, maar het stemt mij ook vrolijk, wij en waarschijnlijk ook u hebben hotels die 'vriendelijk' zijn voor zowel de vrouw als wel voor de man en voor het kind, dus eigenlijk hebben deze lijstjes totaal geen toegevoegde waarde........maar ja, men wil 'anticiperen op', maar dit soort anticipaties vind ik een lachertje............ Tijd voor een douche, soms raak ik in de war als ik thuis douche want, de linkerknop in onze douche geeft koud water en de rechter hete chocolademelk......... sinds kort.... even wennen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten