zondag 24 juli 2011

Het boetekleed......

Zo nu en dan krijgen wij mensen eens 'het lid op de neus' en dat gebeurde mij vanavond aangaande mijn eigen normen en waarden, maar vooral betreft mijn 'taalgebruik'.......



Mijn teksten zouden te veel woorden bevatten met woorden als 'lullen' en 'geluld' hebben, hiervoor, maar vooral ook door de weersomstandigheden van nu, trek ik graag het boetekleed aan, ja ik heb deze woorden gebruikt en zal dat zeker niet weer doen, misschien wel nooit meer.... maar misschien wel groffer....


Ook had ik niet mogen zeggen dat Vd Valk evengoed is als 'Oud Sluis', want dat ondermijnt mijn geloofwaardigheid. Maar beste mensen, waarom, dit is toch waar....... (zoals je tussen mijn regels kunt doorlezen).........


Soms heeft een gerecht iets 'zout' nodig om tot de de juiste beleving te komen, de één strooit met zout en de ander doet dit met 'mate'......soms moet je met meer zout strooien om meer 'peper' te verkrijgen..... en als sommige dit niet begrijpen, dan ben ik 'uitgeluld' (sorry)



Staan mijn eigen normen en waarden dan toch écht onder druk, of durf ik wel eens te 'korrelen' met alleen zout om zo iets meer 'peper' te verkrijgen..... dat is aan u.... ;-)
Ook blijf ik bij mijn standpunt dat een 'volle parkeerplaats' aangeeft dat een 'horecabedrijf het goed doet.............. en wees reëel, dat is toch ook zo.........!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten