woensdag 6 juli 2011

De zak van.......

De meeste mensen vinden het heerlijk om post te krijgen en of te versturen en dan bedoel ik niet een 'duf' sms-je, of een email, nee, gewoon echt iets tastbaars, wat door een 'bezorger' wordt gebracht of door de brievenbus wordt geduwd. Mensen worden dan nieuwsgierig, voor wat zal het zijn......... iets ontvangen, geeft vaak een goed gevoel.... tenminste .....


Op het werk of thuis, dat maakt geen donder uit, de laatste tijd ontvang ik nog wel eens een 'zak', een jute zak en dat doet mij dan altijd denken aan 'de zak van Sinterklaas', maar deze 'zak gevuld met', komt niet vanuit Spanje, maar uit België. De zakken ontvang ik op het werk en zijn niet bedrukt, er zit een touwtje omheen gebonden en daar hangen een paar 'kaartjes' aan. De zakken van vroeger waren wel bedrukt, weet ik nog, waarschijnlijk door de Sint zelf, maar deze zakken niet......daar is klaarblijkelijk over nagedacht....  :-)  ..................



De zak uit België, verraad niets aangaande inhoud, zij is van jute en geknoopt, nu kan het best wezen, dat u gaat denken, waar lul je nu over, maar dit zijn 'dingen' die mij ook bezig houden. Harry er is post voor je, dat krijg ik wel vaker te horen, maar als er dan door één van de leerlingen een jute zak op de werkbank wordt gezet, dan is het anders...... jute ruikt ook lekker trouwens...  



De jutezakken komen uit België en worden verstuurd door de Culinaire Saisonnier, de jutezak van een paar dagen geleden bevatte dit keer....'literatuur 'voor op de leestafels van onze Hotels voor onze gasten, voor binnen de keukens en de bediening, de zomer uitgave van De Culinaire Saisonnier en Patisserie&Dessert zijn verschenen en die ontvangen we in 'jute-zakken' en daar houd ik van.... geen doosje, maar een jutezak, een postzak, perfect...!!!!


Nadenken over 'de kleinste details', waarover gesproken kan gaan worden, niet iedereen heeft hier een 'neusje' voor, maar denk hier maar eens over na....... de jutezak, de zwarte achterkant van de Saisonnier.....anders zijn als anderen................. bedankt vrienden :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten