zondag 3 juli 2011

Mijn oprechte excuses....


Ik kom steeds meer over mezelf te weten en daar wordt ik niet vrolijker van, ik blijk namelijk soms een egoïstische klojo te zijn, die totaal geen respect heeft voor de medemens. Daar baal ik van want zo steek ik niet in elkaar, maar afgelopen weekend werd ik met de neus op de feiten gedrukt. Vandaar mijn oprechte excuses en dit 'virtuele' bosje bloemen............


Eén van onze collega's, uit de 'back-office' is namelijk aan een nieuwe 'job' begonnen en exploiteert nu zelf de horeca afdeling binnen een multifunctioneel pand binnen het dorpje Oldemarkt. Rianne met partner hadden afgelopen zaterdag een 'open dag' georganiseerd, waarbij mensen waren uitgenodigd, zo ook wij...........zijn niet geweest      ....!!
   

Ik schaam mij diep en heb hier gelijk over gesproken met mijn 'psycholoog' die mij gerust probeerde te stellen aangaande mijn gedrag. Ik kreeg een berisping aangaande mijn  'egocentrische' houding, die totaal niet bij mij past. Ik heb juist 'oog' voor deze materie, maar toch, het gebeurde en dat valt te betreuren. Door niet als mens, aanwezig te zijn op zo'n belangrijk moment voor een ander, is mij nu gebeurd, nu voor het eerst en voor het laatst. Hoe klein sommige 'dingen' ook lijken, zij blijken vaak 'groot' voor een ander, deze 'kleine dingen' zijn het belangrijkst binnen het leven en daar moet je waakzaam voor zijn en aan voldoen....!!


Dus Rianne, binnenkort een grote bos echte bloemen en een 'goede kop koffie' hoop ik, schaam mij....diep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten