vrijdag 13 mei 2011

Oei, blogspot.com is weer te bereiken.....

Afgelopen woensdagavond wilde ik het blog bijwerken en dit bleek niet te kunnen, de Blogger service was niet te bereiken en hiervoor bood Blogger haar excuus aan kreeg ik te lezen op het scherm en dat is wel heel netjes....en kwam mij trouwens ook goed uit............

Mijn Acer Aspire 6920 was kort daarvoor ter hospitaal gegaan voor een kleine 'bodycheck'. De laptop ligt ter revisie binnen het Acer-service centrum in 's-Hertogenbosch. Normaliter heb ik geen binding met digitale apparatuur, maar deze laptop voelt goed aan. Vroeger had ik 'pennen' die goed aanvoelden en daardoor kon je gemakkelijker schrijven en dat heb ik ook met deze machine. De toetsen voelen 'goed' en de hardware en software draaien als een tierelier. Helaas niet meer, mijn digitale verlengstuk werd 'ziek'. Het recovery management bleek zelfs niet meer te werken en als dit niet werkt ga je als 'amateur dokter' naar de bios en dat had ik beter niet kunnen doen dit keer want toen was het einde verhaal. Enfin, contact gehad met de 'doktoren' van Acer en dan worden er vragen gesteld: wanneer heeft u de 'patient' gekocht, waar heeft u de 'patient' gekocht, wat is het din-nummer.............en dan begin ik te zweten, geen idee namelijk, je koopt iets houdt de garantieperiode in de gaten en daarna............ja, daarna.........

Nou ja, ik wordt digitaal op de hoogte gehouden door Acer, dus nog maar even afwachten, maar één ding weet ik wel, vanaf nu wil ik een ziektekostenverzekering die ook mijn 'digitale wereld' dekt, want we kunnen klaarblijkelijk niet meer zonder, ben benieuwd wat deze 'bypass' gaat kosten............... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten