zaterdag 7 mei 2011

Acer Iconia A500 tablet

Speelt Apple een spelletje en worden wij consumenten om de tuin geleid? De eerste iPad bevatte geen camera's, oeps foutje, de tweede gelukkig wel en zie daar kassa..... En dan straks in het najaar nummertje drie met ingangen voor hdmi, usb en cartslots......en ja hoor, opnieuw kassa.........zou het echt zo gaan........ik ben benieuwd...maar hierop wilde ik niet wachten, dus een Acer aangeschaft, de Acer Iconia A500........

Sinds een week of twee heb ik het 'speeltje' in mijn bezit, de tablet die bij mij past. Ik blijk één van de eersten te zijn die met deze tablet 'speelt'. Deze tablet heeft wat ik wilde: hdmi, usb, usb voor connectie met computer en een SD-ingang. Maar toch moet ik als Microsoftofiel, erkennen dat ik iets mis, de androidworld is geen windowsworld en daar 'baal ik toch wel een beetje van.........ik mis Microsoft office en moet wennen aan al die Apps............... ;-)

Ik denk dat de tablets nu te snel in de markt worden gezet, maar zal altijd kiezen voor de androidworld, de meest gebruikte binnen de toekomst denk ik en dus met de meeste gratis Apps Maar wanneer komt #Microsoft eigenlijk met hun gratis Silverlight App, voor Android....tablets zijn fantastisch aangaande videostreaming en via hdmi bied dit perspectief........nog even wachten waarschijnlijk............ :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten