dinsdag 28 juni 2011

#Tenenkrommend

Vandaag moesten nog enkele beoordelingen plaatsvinden van onze stagiaires bij Hampshire Hotel Wesseling en omdat ik daar wat vaker ben op dit moment, was het aan mij om deze in te vullen naar waarheid, samen met de stagiaires. Deze 'Bollers', die twee dagen per week een tijd bij ons hebben meegelopen, hebben binnen deze periode flink wat praktische kennis opgedaan, maar dan gaan we beoordelen op competenties......en dat is weliswaar haast niet te doen. Tenenkrommend, probeer ik de gestelde vragen te beantwoorden, maar helaas mijn niveau is dan waarschijnlijk niet toereikend of mijn hersenen zijn aangetast door het 'roken' want daar wordt je alsmaar 'dommer' van stond in de Telegraaf.......... ;-) De stagiaires komen net kijken binnen de horeca en als je dan van zulke vragen voorgespiegeld krijgt, dan zijn wij inderdaad, de weg kwijt......... Klik op de foto's voor een vergroting.....









Maar het meest moest ik lachen om de vraag binnen deze beoordelinglijst: Schrijft u foutloos...hoe durft u dit te vragen aan de stagiaires als uw eigen 'document' vol staat met schrijffauten.... Waarschijnlijk zijn deze vraagstellingen opgezet door een 'iemand' die nimmer de werkvloer heeft doorlopen binnen de keukens en helaas krijg je dan van deze shit op je bord.
Ik denk zelfs dat ik méér ga roken, want hoe dommer je wordt, hoe minder je, je hieraan stoordt, verdomde, is 'stoort' nu met  een 'd', dt of alleen met een 't', geen idee....u wel.........

1 opmerking:

  1. Jawel, een gedrocht uit de hoge(of hooge)hoed(t) van een commissie samengesteld uit het onderwijs, de overheid en het bedrijfsleven. Ik heb nog nooit iemand gesproken die zich kan vinden in deze beoordeling. Maar we zullen wel moeten, rara hoe kan dit!
    Gelukkig kunnen we terugvallen op de werkboeken voor de technieken en een ouderwetse bak koffie en een goed gesprek over de dingen die er wel toe doen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen