vrijdag 29 oktober 2010

Zo kan het ook!!!!

Mijn ochtend begon moeilijk, de eerste werkdag na een paar dagen vrij te zijn geweest
Maar na het openslaan van de krant, de Telegraaf begon de zon te schijnen. Na de eerste twee pagina's te hebben bekeken gaf pagina drie mij moed en ik voelde mij ondersteund binnen mijn visie.
'Smullen van Oma's stoofpot' stond er vet gedrukt, een jonge 'Tukker' ( 25 jaar) uit Enschede is het zat om telkens weer die voorgekauwde éénheidshap te consumeren en gaat 'authentiek' eten produceren.
Jibbe Bürhmann, nieuw in de top honderd van 'De Lekker', geen koksopleiding maar 'innovatief' vanuit eigen beredenering en volgens mij, een juiste innovatie.
Dit staat lijnrecht tegenover 'het brievenbusvoer' wat momenteel zeer 'hot' is binnen digitale discussie sites.
Nu iemand uit de jongere generatie zoiets opzet zijn voor mij de signalen duidelijk, wij Nederlanders lopen mee, wij lopen mee, vooral mijn generatie, zonder ons te verdiepen in beleving en maar verdergaan met vaak 'smakeloze niet inspirende concepten!!
mensen: Eten is beleven!
Gelukkig ontstaat er nu strijd, zij die meegaan aan de meest ''zinloze' ontwikkelingen, zij die bewust zijn geworden aangaande 'smaak' en zij die.............................................?
Nu nog hoor je niets van de keukenfabrikanten, laat deze branche nu ook eens komen met oplossingen aangaande apparatuur die ons enige 'rust' en efficiëntie kan verschaffen..
Hoe eenvoudig kan iets zijn Jibbe:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten