woensdag 27 oktober 2010

Horecabeurzen, Het Samensterkconcept

Vanochtend (te vroeg) naar Mimicry, voor een lesje over Internetsites.
Dit is een materie die mij zéér interesseert, maar ik weet nu wel dat je het echte grafische werk beter aan de experts kunt overlaten.
Horeca EvenTT 2011 zal nog meer beleving gaan geven dan voorafgaande jaren en belangrijke player binnen deze tot standkoming is de Culinaire Saisonnier.

Ben ik benieuwd welke leveranciers uit het Noorden des Lands hier willen staan. Dit concept onder de naam 'Samensterk' is nieuw binnen de horecabeurzen. Vorig jaar werd dit 'dorpje' enkel door bedrijven uit het zuiden van Nederland en door bedrijven uit België ingevuld. Let wel leveranciers uit het Noorden, vanuit U komt weinig initiatief, U kunt nog al eens stug zijn met uw Noordelijke mentaliteit, maar dit wordt een 'feestje' en informele contacten leggen kan soms beter zijn dan de formele.

Voor de critici: Nee, ik heb geen aandelen in de Saisonnier, maar ik heb grote bewondering voor de mensen die altijd inspirerend bezig zijn en het Noorden blijft achter wat dit betreft. Horeca EvenTT is goed voor het Noorden maar wie denkt verder mee?

Morgenvroeg (7.30 uur) ga ik vissen, de maden zijn gehaald evenals de havermout (kun je voerballen van draaien, Kellogs, te duur volgens mijn vrouw), maar ik weet dat 'grote vissen' ook voor kwaliteit gaan, ik heb dit belooft aan de jongste zoon en dan wordt ook de laatste vakantiedag belangrijk, ook nog even stiekem met 'levend aas' proberen te vissen op snoekbaars.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten