zondag 3 oktober 2010

Emotie tijdens een bijeenkomst

Het CDA gaat mee, emoties waren aan te zien.
Nu houd ik van emotie, koken is alleen maar emotie, mits deze eerlijk is!
De mens met een traan, hoeft niet echt te zijn, er zijn er velen die heel goed kunnen acteren. Ik ben geen CDA aanhanger maar vindt dit wel interessant.

Mensen kunnen inschatten naar motivatie, welwillendheid en mede maakbaarheid voor vernieuwingen is moeilijk. Zijn wij, 'wij' mensen dan toch maar alleen met het 'onze', bezig zonder de belangen te behartigen van bedrijven waar wij voor werken?
Richten wij zelf de plekken in naar 'onze zin', of denken wij ook daadwerkelijk aan het bedrijfsbelang.
Ik heb altijd mijn eigen 'drive' gehad binnen bedrijfsbelang en ook vaak gedacht dat anderen die ook hadden, niet meer!!

Het brood ter tafel komt vanuit persoonlijk verkozen bedrijf waarvoor gewerkt wordt: En daarom ben ik blij dat alle leidinggevenden binnen Nederlandse Horeca Bedrijven blij zijn met deze formatie. Het sluimerende linkse gevoel wordt de kop ingedrukt, liberalisme zegevierd en verloedering wordt tegengegaan.
Salon solialisten worden ook niet meer voor 'vol' aangezien en zitten nu ook thuis na te denken net als Wouter, 'de aangever'.
De Passioneel leidinggevende binnen werkend Nederland, dus liberaal denkend kunnen nu eindelijk uit de kast komen.

Wie ben ik, een Liberaal!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten