Door eens bij anderen te mogen kijken, buiten je eigen vakgebied om, maakt de mens rijker aangaande kennis.
Bedrijven geven maar al te vaak hun ICT- gebeuren uit handen omdat dit een specialistisch gebied is.
Bedrijven geven maar al te vaak hun ICT- gebeuren uit handen omdat dit een specialistisch gebied is.
Ik heb al enige jaren aan den lijve ondervonden dat, wat je in je hoofd hebt zitten aangaande Internetgebeuren niet zomaar, op een eenvoudige manier geïmplementeerd kan worden binnen websites. Zelfs het plaatsen van eenvoudige teksten kan soms fout gaan, HTML codering!
Ik wilde graag aangaande Internetsite van EvenTT Culinair een Webstatt, om de eenvoudige reden: Je kunt dan zien wat gerichte Organisatie PR doet binnen Nederland en of Wereldwijd!
Thierry Batstra van multi media bedrijf Mimicry liet mij kennis maken met een gratis 'Webstat' en dit heb ik zelf ook eens uitgeprobeerd.
Perfect:
Dashboard
Bezoekersteller (per dag, gisteren en totaal)
Statistieken (uren per dag inzichtelijk qua bezoekers)
Geografisch (waar komen de bezoekers vandaan)
Browsergegevens (per hit)
Besturingsgegevens (per hit)
Providergegevens (per hit)
Zoektermen overzicht (hoe komen bezoekers op uw site)
Dit soort webstatts lijken mij zeer belangrijk voor bedrijven, met deze informatie kunnen zeer gerichte PR- gerelateerde acties worden ondernomen. Misschien voor U oud nieuws, maar voor mij nieuw, ik ga hier gebruik van maken. (EvenTT Culinair) Ik weet nu dat Limburg veel interesse vertoond voorEvenTT Culinair en ook vanuit Zweden is interesse, maar dit is niet apart. (geheim, nee, gewoon transparant)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten