dinsdag 12 oktober 2010

Hoe word ik een TOPKOK

Het woord TOPKOK is een algemeen begrip geworden.
Het wordt te pas en te onpas gebruikt tegenwoordig.
Nu houd ik van definities, dus wat betekend het woord TOPKOK?
Ik lees in de media dat een Topkok de andere Topkok beticht van kopiƫren.
Ook het internet (Blogs) berichten over deze discussie, maar wat is een TOPKOK.

Ik zal morgen eens de SVH bellen, want binnen onze keukens willen de leerlingen graag weten hoe je TOPKOK wordt.
Ik neem aan dat je jezelf moet hebben bewezen, maar in godsnaam waarmee dan, waaraan moet je voldoen en bestaat hier ook een opleiding voor:
Bijvoorbeeld:
Hoe om te gaan met fallissementen, hoe word ik egocentrisch en heb ik wel een grote bek!
Opleidingsniveau verplicht: Maximaal VMBO en of MBO.

Kijk, dan is er duidelijkheid!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten