Wij hebben via onze netwerken ervan alles aan gedaan om publicitair aandacht te verkrijgen voor EvenTT Culinair binnen de landelijke kranten. Dat dit moeilijk is wisten wij vanuit een stukje geschiedenis, de regionalen zijn niet zo moeilijk te benaderen want hier naar toe hebben we onze tentakels al lopen. Ook wat betreft regionale aandacht via de televisie lopen er lijnen. Maar waarom is het zoĆ³ moeilijk om een krant als de telegraaf te interesseren? Drie dagen lang is er op culinair topniveau gestreden in Assen, drie dagen lang kwam horeca Nederland naar Assen en wat stond erin de landelijke pers niets, maar wat schets mijn verbazing, het Nederlands kampioenschap 'snert koken' in Groningen wordt wel 'aangehaald' en dan denk ik, met alle respect hiervoor, zijn de noordelijke journalisten de weg kwijt, weten de journalisten die het noorden 'verslaan' niet wat culinair inhoud of lusten zij alleen snert.
Enfin nog genoeg werk aan de winkel voor volgend jaar wat dit betreft, meer lobbyen naar de kranten, Wilbrink in de jury laten plaatsnemen of Ton de Zeeuw uitnodigen........??
Of we laten volgend jaar een kat in een boom bij de TT Hal plaatsen en bellen dan de brandweer, weet zeker dat je dan de voorpagina haalt, kunnen wij dan misschien ook een graantje meepikken in de Hal zelf.??
En weet je wat het meest lachen is............De Telegraaf stond bij de beurs ingang te leuren om meer abonnees te verkrijgen.......................helaas misschien volgend jaar meer kans mensen..!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten