vrijdag 8 april 2011

Oproep tot 'twitteren...........KHN ;-))

Oei, oei, de Directeur van Koninklijke Horeca Nederland roept Horeca ondernemers op om te gaan twitteren en wel op staande voet, want anders 'pis je straks naast de pot als ondernemer'.

Het medium twitter is volgens van Grinten, dynamischer, 'eerlijker' en interactiever....dan bijvoorbeeld Linkedin en Facebook. Gelukkig, eindelijk iemand met kennis van zaken en nu maar hopen dat het ook zoden aan de dijk zet. Twitter is snel, transparant maar niet 'vluchtig'. Dus u, die nog nooit twitterd heeft, pas op.....................u bent verdoemd tot....want 'twitter' betekent vooruitgang en dat is wat we willen binnen de horeca................gaan!!!! (maar waarheen eigenlijk??) Enfin, luie kont van de stoel, want iedereen heeft waarschijnlijk genoeg tijd hiervoor, telefoon bij de hand en twitteren, twitter de hotels en restaurants vol, ga ervoor.................maar nog beter, eis het ook van uw medewerkers. Verplicht iedereen, alle medewerkers om onder de 'dienst' te twitteren en dan kunnen we nog verder gaan (zo mooi!!!!), verplicht ook uw gasten om te twitteren over hun ervaring, hun beleving als ze onder uw dak vertoeven en wees gerust, volgens de heer Grinten is het een eerlijk medium.......!!!!

En wees gerust, 'twitteren' heeft geen nadelige gevolgen voor de gezondheid, is niet verslavend, kost geen arbeidstijd, is sociaal en vooruitstrevend............!!!! En weet je, ik ben geen 'horeca ondernemer' maar doe graag mee aan deze trend, maar dat komt omdat mijn vrouw niet wil dat ik naast de pot pis.........................thuis!! Ik ga het artikel wat ik las op de site van de Misset gelijk twitteren en dan maar hopen dat mijn 'twintig followers' er iets mee doen............!!!!!!!

Ps
Hoe eerlijk twitter is....leest u morgen....I will follow you ;-))....If you follow me ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten